STEAM VEIKLA UŽSIENIO KALBŲ PAMOKOSE
Trečių klasių mokiniai, pasitelkdami aktyvuosius STEAM ugdymo metodus, pamokoje „Sveikas maistas – tyrinėju, atrandu“ per kvapo ir skonio jutiklius susipažino su maisto produktais. Paruošė ir pristatė kūrybinį darbelį „Priešpiečių maišelis“ (mokytoja J. Meirytė-Stugė).
Taip pat trečių klasių mokiniai (mokytoja E. Piilberg) ragaudami susipažino su skirtingais skoniais, mokėsi angliškų maisto produktų pavadinimų, aiškinosi, kas sveika, išmoko išlankstyti priešpiečių dėžutę, mokėjo ją pristatyti, įvardino, ką mėgsta valgyti bei klausinėjo draugų apie mėgstamą maistą.
Anglų kalbos pamokoje, skirtoje STEAM veikloms, 5b klasės mokiniai, pasitelkę savo išmonę ir kūrybiškumą, gamino popierinius laikrodžius. Juos panaudos mokydamiesi pasakyti laiką (mokytoja R. Stonkuvienė).
5d, 6a ir 7e klasių mokiniai (mokytoja O. Pileckienė) dalyvavo STEAM anglų kalbos veikloje. Penktokai kūrė projektus “Daily Routine” ir “Pros and Cons of Being a Vlogger”. Mokiniai, dirbdami grupėmis ir poromis, naudodami planšetes, kopijavo paveikslėlius, kuriuos iliustravo, pritaikė savo anglų kalbos žinias, naujai išmoktas frazes ir žodžius, sukūrė plakatus. Šeštokai ir septintokai sukūrė KAHOOT užduotis, skaitmenines knygas laisvomis temomis, remdamiesi pasiūlyta pradžia “Interesting facts about …” Įgytus įgūdžius mokiniai galės pritaikyti ir kurdami projektus kitiems dalykams. Visos knygutės yra ne tik prasmingos, bet ir originalaus dizaino.
Mokytojos J. Slančiauskienės pamokose mokiniai turėjo galimybę dar kartą pasikartoti, kas yra QR kodas ir išbandyti save kuriant jį. Suprato, kad anglų kalbą galima mokytis ir taikant šį aktyvinantį metodą. 5c ir 5e klasių mokiniai kūrė siužetą naudodami anglų kalbos žinias, fotostudijoje profesonaliu fotoaparatu įgyvendino suplanuotus dienos rutinos veiksmus, o vėliau šias nuotraukas panaudojo savo komiksų knygose.
6d klasės mokiniai gamino savo pasirinktą patiekalą, jį pristatė klasės draugams, žaidė sukurtą Kahoot žaidimą apie sveiką mitybą. O 7a klasės mokiniai pritaikė savo turimas žinias planuodami šeimos atostogas, programėle kūrė minčių žemėlapį (mokytoja D. Valantė).