Mažeikių Kalnėnų progimnazijos specialiosios pedagogės
SANDROS ADOMAVIČIENĖS
DARBO LAIKAS
2020–2021 m. m.
Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių, didinti specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymosi veiksmingumą siekiant asmeninės pažangos.
Pagrindinės specialiojo pedagogo veiklos kryptys:
- specialusis pedagogas atlieka pedagoginį mokinio vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms.
- teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniui ar mokinių grupei, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- organizuoja individualias, pogrupines, grupines specialiąsias pratybas, kurių metu lavina sutrikusias pažintines funkcijas bei padeda išmokti mokomąją medžiagą, taiko specialius darbo būdus ir metodus.
- konsultuoja mokytojus, mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
- šviečia progimnazijos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
- dalyvauja progimnazijos vaiko gerovės komisijos darbe, teikia pasiūlymus dėl specialiųjų poreikių mokinių ugdymo.
- bendradarbiauja su kitais mokyklos ir pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
- pildo teisės aktuose nustatytus specialiojo pedagogo veiklos dokumentus, rengia specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo procese naudojamas specialiąsias mokymo priemones.
Tėvai gali kreiptis į specialųjį pedagogą, jei:
- vaikas užmiršta, kas užduota, nuolat pamiršta ką nors atsinešti;
- vaikui sunku nusiteikti darbui, planuoti veiklą;
- patiria sunkumų skaitydamas, rašydamas praleidžia, keičia raides;
- sunkiai įsimena, įsisavina mokomąją medžiagą.
Mokytojai gali kreiptis į specialųjį pedagogą, jei:
- iškyla mokinio ugdymo sunkumų ir (ar) mokinio pasiekimai neatitinka bendrosiose programose numatyto patenkinamo pasiekimų lygio;
- reikia pagalbos pritaikant bendrąsias programas, individualizuojant programas, parenkant mokiniams mokymo medžiagą, mokymo būdus ir metodus bei mokymo priemones;
- iškyla kitų klausimų dėl specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo.
7350 lankytojai aplankė iš viso 2 lankytojai aplankė šiandien