14.00-16.00 Dalyvavimas Vaiko Gerovės Komisijos posėdyje.
Ketvirtadienis
12.00-14.00 Mokytojų, mokinių tėvų konsultavimas, SUP turinčių mokinių pedagoginis vertinimas.
Penktadienis
10.00 – 14.30 Mokinių pedagoginis vertinimas, dokumentacijos į PPT ruošimas.
Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių, didinti specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymosi veiksmingumą siekiant asmeninės pažangos.
Pagrindinės specialiojo pedagogo veiklos kryptys:
specialusis pedagogas atlieka pedagoginį mokinio vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms.
teikia specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniui ar mokinių grupei, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų ugdymosi poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
organizuoja individualias, pogrupines, grupines specialiąsias pratybas, kurių metu lavina sutrikusias pažintines funkcijas bei padeda išmokti mokomąją medžiagą, taiko specialius darbo būdus ir metodus.
konsultuoja mokytojus, mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
šviečia progimnazijos bendruomenę specialiųjų poreikių mokinių ugdymo organizavimo, specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
dalyvauja progimnazijos vaiko gerovės komisijos darbe, teikia pasiūlymus dėl specialiųjų poreikių mokinių ugdymo.
bendradarbiauja su kitais mokyklos ir pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
pildo teisės aktuose nustatytus specialiojo pedagogo veiklos dokumentus, rengia specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo procese naudojamas specialiąsias mokymo priemones.
Tėvai gali kreiptis į specialųjį pedagogą, jei:
vaikas užmiršta, kas užduota, nuolat pamiršta ką nors atsinešti;
Mokytojai gali kreiptis į specialųjį pedagogą, jei:
iškyla mokinio ugdymo sunkumų ir (ar) mokinio pasiekimai neatitinka bendrosiose programose numatyto patenkinamo pasiekimų lygio;
reikia pagalbos pritaikant bendrąsias programas, individualizuojant programas, parenkant mokiniams mokymo medžiagą, mokymo būdus ir metodus bei mokymo priemones;
iškyla kitų klausimų dėl specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo.
8584 lankytojai aplankė iš viso1 lankytojai aplankė šiandien