0
Veiklos
2025 m. spalio 27–29 dienomis fizikos pamokose mokiniai atliko STEAM veiklą, kurioje praktiškai tyrė elektros grandinių veikimą. Naudodami lemputes, ampermetrą, bateriją, jungiklį ir laidus, jie sujungė nuoseklią grandinę, braižė jos schemą ir stebėjo, kaip keičiasi lemputės šviesumas keičiant grandinės elementus bei jų išdėstymą. Svarbi veiklos dalis – kūrybinis problemų sprendimas. Mokiniai ieškojo būdo, kaip sujungti grandinę taip, kad atsukus vieną lemputę, kita vis tiek degtų. Tai paskatino suprasti lygiagrečio jungimo svarbą mūsų kasdienybėje – juk namuose išjungus šviesą viename kambaryje, kituose ji nenustoja veikti.
Ši veikla skatino mokinius mąstyti kūrybiškai ir kritiškai, ieškoti sprendimų remiantis pastebėjimais ir loginėmis išvadomis. Praktinis elektros grandinių tyrinėjimas ugdė problemų sprendimo įgūdžius, mokė bendradarbiauti ir atsakingai dirbti su technine įranga. Eksperimentai padėjo mokiniams suprasti fizikos dėsnius ne tik teoriškai, bet ir per realius patyrimus, o tai didina mokymosi motyvaciją ir smalsumą.
Fizikos mokytoja Danutė Prokopčukienė
#STEAMužsiėmimai #STEAMugdymas
Kartu su @tūkstantmečiomokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.