STEAM praktinės–tiriamosios veiklos 5–8 klasėse 2021 m.

Visą gegužės mėnesį šeštos klasės mokiniai per geografijos pamoką kūrė savo meteorologinę aikštelę. Kiekvienas mokinys turėjo pasigaminti priemonę, kurios pagalba stebėjo meteorologinius duomenis: kritulius, debesuotumą, temperatūrą, vėjo kryptį. Gautus duomenis žymėjo gamtos kalendoriuje – mokėsi skaičiuoti vidutinę dienos, paros, mėnesio temperatūrą, apskaičiavo kritulių kiekį, debesuotų dienų skaičių, išsiaiškino, kokios krypties vėjų daugiausia pūtė gegužės mėnesį. Atlikdami tiriamąjį darbą „Meterologinė aikštelė“ mokiniai išsiaiškino, kaip meteorologai dirba meteorologinėse aikštelėse ir kaip gaunami meteorologiniai duomenys. Mokytoja Diana Baranovienė