Mažeikių Kalnėnų progimnazija


STEAM praktinės–tiriamosios veiklos 5–8 klasėse 2021 m.

2024-06-17 STEAM matematikos pamokose

Birželio 14 d. 5a, 5b ir 5d klasės (mokytoja Ligita Dargienė) mokėsi atskirti figūras, kurios turi simetrijos ašį ir yra simetriškos tiesės atžvilgiu.
Ašinė simetrija yra dažnai pastebima gamtoje, taip pat paplitusi žmogaus sukurtuose daiktuose, pastatų ir baldų dizaine, vizualiniame mene, tad mokiniai ieškojo tokių figūrų realiame gyvenime arba kūrė jas patys ir turėjo pavaizduoti ant lapo.

2024-06-13 STEAM „Mano arbatos pakelis“

Mokslo metams baigiantis 6b klasės mokiniai matematikos pamokose pakartojo stačiakampio gretasienio išklotinę bei jos ploto skaičiavimą ir ėmėsi kūrybinio darbo – pagaminti savo arbatos dėžutę. Apžvelgę jau esamas parduotuvių vitrinose dėžutes, mokiniai pasijuto kaip tikri dizaineriai ir sukūrė savo arbatos dėžutę. Projektą užbaigėme darbų pristatymu ir arbatos gurkšnojimu.

2021-03-05 Konferencija „Moksleivių matematikos, informacinių technologijų ir ekonomikos projektiniai darbai“

Kovo 5 d. Kalnėnų progimnazijos 8a klasės mokinė Augustė Čeporytė dalyvavo XX Tarptautinėje konferencijoje „Moksleivių matematikos, informacinių technologijų ir ekonomikos projektiniai darbai“. Mokinė skaitė pranešimą „Patyriminis mokymas/is matematikos pamokose“. Aštuntokei padėjo pasiruošti matematikos mokytoja Inesa Durčaitė.

2021-03-01 Klasės valandėlė „Mano jausmai“

5d klasė pavasarį pasitiko nuotaikingai. Kovo 1 d. 5d klasės valandėlėje lankėsi mokyklos psichologo asistentė Daiva Gerikienė, kuri vedė mokiniams užsiėmimą „Mano jausmai“. Užsiėmimo metu mokiniai susipažino su plačia jausmų palete, mokėsi įvardyti savo jausmus ir dalinosi patirtimi, kokiu metu dažniausiai išgyvena skirtingus jausmus. Užsiėmimo tikslas – padėti mokiniams pažinti savo jausmus ir ugdyti emocinį raštingumą. Tegul bundantis pavasaris į kiekvieno namus atneša kuo daugiau pozityvumo!

2021-03-15 Kaip jaučiame šilumą?

Kovo mėnesio pirmoje pusėje septintokai per fizikos pamokas mokėsi apie temperatūrą. Atlikdami eksperimentą „Kaip jaučiame šilumą?“ įsitikino, kad mūsų pojūčiai mus gali apgauti. Taip lengviau buvo suvokti, kodėl reikėjo termometrų. Nagrinėjo namuose turimus termometrus nurodydami jų rūšį, temperatūrinę skalę.

2021-03-16 Tremtis

8-tų klasių mokiniai skaitė kūrinius apie tremtį: Dalios Grinkevičiūtės „Lietuviai prie Laptevų jūros“, Rūtos Šepetys „Tarp pilkų debesų“; žiūrėjo meninio filmo tuo pačiu pavadinimu ištrauką, dokumentinį filmą „Laisvės kryžkelės. 1941-ieji:tremtis vaikų akimis“, konkrečių faktų ieškojo google paieškos sistemoje. Individualiai ir grupelėse pildė lentelę, ją pristatė ir apibendrino. Taip pat parašė šių pamokų ciklo refleksiją.

2021-03-18 Ką pasakoja seni daiktai?

2021m. kovo 1–18 dienomis dailės pamokose (integruojant Steam, istoriją, sportą, GMP, tvarumą) penktų klasių mokiniai tyrinėjo savo namuose surastus senus daiktus, jų formas ir domėjosi kuo jie vertingi. Vėliau ieškodami kūrybinių idėjų savo aplinkoje bandė kurti naujas formas iš nebereikalingų daiktų, rastų savo artimoje aplinkoje. Tokie seni ir žmogui nebereikalingi daiktai labai tiko kūrybai. Mokiniai pabandė pažvelgti į juos kitaip ir sukonstruoti iš jų erdvinį daiktą ar kompoziciją. Penktokai turėjo pagalvoti kaip sujungs atskiras komponentų dalis, pagyvins jas norimomis spalvomis. Taip pat turėjo atsakingai parinkti kūrinio pavadinimą, kuris atspindėtų pagrindinę mintį. Darbo pabaigoje labai svarbi dalis buvo sukurtą kūrinėlį tvarkingai nufotografuoti, paruošti jam foninę aplinką, užrašyti metriką.
Darbeliai paruošti virtualiai parodai „ Naujai atgimę“, kuri skirta lietuvybei ir žemės dienos renginiams paminėti.
Dailės mokytoja Raminta Lupeikienė

2021-03-19 Anglų kalbos pamoka kitaip

Kovo 19 d. anglų kalbos mokytojos Daiva Valantė ir Olga Pileckienė 8d klasės mokiniams vedė integruotą patyriminio mokymo (-si) anglų kalbos pamoką: "No Pain, no Gain" („Nespaudęs norago, nekąsi pyrago”). Tai buvo temos „Ryžtas“ baigiamoji pamoka. Mokiniai jau buvo susipažinę su dviejų riedlentininkų patirtimis: Deivas riedlente pravažiavo Australiją, o Džekas – Ameriką. Abiejų riedlentininkų tikslas – pagalba skurstantiems žmonėms, labdaringa veikla. Pamokos svečias – Camino Lituano dalyvė Zita Gedutienė – papasakojo įkvepiančią istoriją apie savęs tobulinimo kelią. Ji pasidalino patirtimi, kokius iššūkius patyrė piligriminėje kelionėje pėsčiomis per Lietuvą – patirtas žaizdas, abejones ir ryžtą tęsti kelionę, nepaisant skausmo ir kitų išbandymų.
Pamoka buvo interaktyvi, vyko nuotoliniu būdu Zoom ir Nearpod platformose. Mokiniai susipažino su ryžto apibūdinimu, išklausė Zitos Gedutienės pasakojimą, skaitė tekstus. Peržiūrėję vaizdo įrašus, pasakojančius neįgalių žmonių istorijas, atlikę diferencijuotas užduotis, pateikė savo pavyzdžių, kur ši asmenybės savybė gali pasireikšti, diskutavo apie ryžto svarbą sėkmingam gyvenimui ir savirealizacijai. Atlikdami įvairias užduotis, mokiniai dirbo individualiai ir grupėse, padarė išvadas ir įsivertino pasiekimus.
Pamoką stebėjo progimnazijos direktorė R. Arbatauskienė, pavaduotoja ugdymui A. Staigvilienė, Račkausko gimnazijos anglų kalbos mokytoja metodininkė V. Petkevičienė.

2021-03-22 Mums rūpi Žemės likimas

Kovo 22 dieną Kalnėnų progimnazijos 1–8 kl. mokiniams vyko nuotolinė netradicinė pamoka „Mums rūpi Žemės likimas“, skirta Žemės dienos renginiams. Pamokos svečias – Mažeikių rajono meras Vidmantas Macevičius. Pamoką vedė 8a kl. mokinės Ramunė Dulinskytė, Norgailė Zubavičiūtė, 4d kl. mokinys Jokūbas Bumbliauskas ir biologijos mokytoja Jūratė Fridrikienė.
Žemės dieną minėti kovo 20 dieną, per pavasario lygiadienį, nutarta 1971 metais Jungtinių Tautų iniciatyva. Lietuva šios dienos minėjimą įteisino 1992 metais. Žemės dienos renginiai yra skirti Žemei pagerbti, saugiai ir sveikai aplinkai kurti, aplinkos apsaugos problemoms aptarti, aplinkai draugiškiems darbams plėtoti. Ši diena – puiki proga pagalvoti apie mūsų vienintelę planetą Žemę, ką mes darysime, kaip gyvensime, kad ją išsaugotume.
Kalnėnų progimnazijos mokiniai svečiui pateikė klausimų apie šiukšlių rūšiavimą, atsinaujinančius elektros energijos šaltinius, vėjo jėgaines, naujas galimybes rūšiuojant atliekas. Pamokos pabaigoje Mažeikių rajono meras Vidmantas Macevičius prisiminė savo mokyklą, linkėjo mokiniams aktyviai prisidėti prie naujų tvarių idėjų. Pamokos svečią sveikino ir už dalyvavimą dėkojo Kalnėnų progimnazijos direktorė Regina Arbatauskienė.
„Kuo daugiau mes pažįstame gamtos dėsnius, tuo labiau mums neįtikėtini jos stebuklai.“ Čarlsas Darvinas

2021-03-22 Viktorina „ŽEMĖS PASLAPTYS“

Į viktorinos klausimus atsakinėjo 1–8 klasių mokiniai, žaisdami sužinojo įdomių faktų apie gamtos paslaptis. Viktorina skirta Žemės dienai paminėti. Kahoot viktorinos autoriai Jaunųjų gamtininkų būrelio vaikai.

2021-03-22 Kovo 22-oji – Pasaulinė vandens diena

Kovo 22-oji – Pasaulinė vandens diena
Žemėje vanduo yra judėjimo simbolis: jis amžinai teka, nesustodamas ir nepavargdamas. Minėdami Pasaulinę vandens dieną 5, 6 ir 8 klasių mokiniai chemijos bei gamtos ir žmogaus pamokose diskutavo, kam žmogui reikalingas vanduo, rinko įdomius faktus apie vandenį, nagrinėjo vandens telkinių teršimą ir apsaugą, atliko eksperimentus su vandeniu „Minitornadas stiklainyje“, „Tornadas butelyje“ ir stebėjo, kaip besisukančio vandens centre susidaro sūkurys, kuris driekiasi stipria srove žemyn, sudarydamas piltuvėlį.

Ką tai reiškia H2O? Ogi tai tiesiog vanduo.
Reikalingas jis labai, myli jį visi vaikai.
Juk pliuškentis taip smagu, dar malšinti troškuliui.
Gamtai irgi reik vandens, juk ir medis negyvens.
Nei gėlė, nei pomidoras, nei žmogus ir netgi voras.
Martynas, 5d
Chemijos mokytoja Snieguolė

2021-03-23 Rūdijimas

Gamtos ir žmogaus pamokose 6a ir 6b klasių mokiniai susipažino su rūdijimu. Šis bandymas padėjo mokiniams suprasti, kad metalas rūdija tada, kai aplinkoje yra oro (deguonies) ir vandens. Vaikai mokėsi apibūdinti rūdijimą, kaip geležies cheminį kitimą.

2021-03-25 Masės centro radimas

2021-03-25 aštuntokai per fizikos pamokas nagrinėjo masės (sunkio) centro sąvoką, stebėjo pavyzdžius, kaip jį galima rasti. Po to patys ieškojo netaisyklingos formos figūros masės centro. Radę jį, praktiškai tyrė pusiausvyrą, aiškinosi, kur turi būti masės centras, kad kūnas išlaikytų pusiausvyrą.

2021-03-25 Maisto gaminimo būdai

Anglų kalbos pamokose, 7 klasių mokiniai, mokydamiesi maisto produktų ir maisto gaminimo būdų leksikos, namuose gamino patiekalus, aprašė jų sudėtį bei paruošimo eigą.
Mokytoja Raimonda Stonkuvienė

2021-03-31 Respublikinė gamtos mokslų konferencija „Stebiu. Kuriu. Analizuoju“

Respublikinė gamtos mokslų konferencija „Stebiu. Kuriu. Analizuoju“
Kovo 31 d. trys Kalnėnų progimnazijos mokiniai dalyvavo respublikinėje tiriamojoje – praktinėje gamtos mokslų konferencijoje „STEBIU. KURIU. ANALIZUOJU“, kurią nuotoliniu būdu organizavo Panevėžio Juozo Miltinio gimnazija.
8c klasės mokinės Aiva Momgaudytė ir Deimantė Stripeikaitė pristatė tiriamąjį – praktinį darbą „Guminukų pokyčiai, juos veikiant skirtingais tirpalais” (mokines ruošė chemijos mokytoja Snieguolė Vitkevičienė).
7c klasės mokinys Rokas Juodpusis pristatė fizikos tiriamąjį – praktinį darbą „Molekulių traukos jėgų vandens tirpalų paviršiuje palyginimas“ (mokinį ruošė fizikos mokytoja Ilona Stripeikytė).
Konferencijoje dalyvavo 39 Lietuvos mokyklos, pristatyti 72 tiriamieji darbai. Darbas vyko grupėse, mokiniai pristatė savo atliktus darbus, išklausė 15 patyriminės STEAM veiklos pranešimų, pasidalijo eksperimentinio darbo patirtimi.

2021-04-02 Patiekalų ir jų receptų pristatymas

Nuo kovo 24 dienos iki balandžio 2 dienos 7c ir 7b klasių mokiniai gamino mėgstamus patiekalus, fotografavo, pateikė receptus ir aprašė gaminimo procesą anglų kalba. Mokiniai išmoko vartoti specifinius angliškus žodžius, kurie reikalingi gaminant valgius, kurti Power Point pateiktis, prisegant balso įrašą, bei išsaugoti savo projektą video mp4 formatu.
Mokytojos Olga Pileckienė, Danutė Prokopčukienė, Vlada Jaroščukienė.

2021-04-02 Antspaudo gamyba

Balandžio mėnesio pirmoje pusėje penktokai per matematikos pamokas mokėsi daryti antspaudus iš daržovių. Su peiliuku atsipjovę morkos ar bulvės riekelę, pažymėjo patikusio rašto ašis (t. y. padalino riekelę į norimą skaičių dalių). Išpjovę viduriuką, toliau pjaustė raštą. Bandomuosius antspaudus išdėstę norima tvarka, mokiniai gavo daug įvairių ornamentų.
Mokytoja Judita Galminienė

2021-04-08 Metodinė diena „STEAM – integruotas ugdymas“

2021-04-08 dieną Kalnėnų progimnazijos STEAM mokytojų komanda dalyvavo virtualioje metodinėje dienoje „STEAM – integruotas ugdymas“, kurios programą ruošė Šiaulių rajono Kuršėnų S. Anglickio progimnazijos mokytojų STEAM grupė. Susitikime pranešimus pristatė Šiaulių r. Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų mokyklos, Palangos V. Jurgučio progimnazijos, Mažeikių Kalnėnų progimnazijos ir Kuršėnų S. Anglickio progimnazijos mokytojų STEAM grupės. Mažeikių Kalnėnų progimnazijos chemijos mokytoja S. Vitkevičienė pademonstravo 17 kuriamų STEAM ženklų ir dailės mokytojos R. Lupeikienės 5-ų kl. mokinių kūrybinių darbų parodą „Kelias į lietuvybę ir laisvę“. STEAM mokytojai dalijosi nuveiktų darbų rezultatais, projektinių tiriamųjų dienų akimirkomis, inovatyvių metodų taikymu ugdymo procese. Pedagogai bendravo, bendradarbiavo, diskutavo aktualiomis temomis, keitėsi vertingomis idėjomis ir skleidė pedagoginę patirtį. Dėkojame Šiaulių rajono Kuršėnų S. Anglickio progimnazijos STEAM mokytojams už pakvietimą dalyvauti metodinėje dienoje „STEAM – integruotas ugdymas“. Juk mokinių mokymosi sėkmė priklauso nuo visų organizacijos narių sutelktų pastangų padėti kurti, eksperimentuoti ir bendradarbiauti.

2021-04-02 Eksperimentas „Pripūsk balioną be oro“

Penktokai, aiškindamiesi medžiagų būsenas gamtos ir žmogaus pamokose, diskutavo, kokiais būdais įmanoma pripūsti balioną. Mokiniai siūlė patį paprasčiausią būdą – kad balionas išsipūstų, reikia jį pripildyti oru pučiant burna. Jį išbandę rezultatą pasiekė ne visi, kai kuriems balionas susprogo.
Remiantis video pamokėlės STEAMuko eksperimentai medžiaga, mokiniai sužinojo apie dar vieną baliono pripūtimo būdą. Patys atliko eksperimentą: pripildė butelį maistinio acto, o balioną – valgomosios sodos. Tuomet balioną užmovė ant butelio ir stebėjo, kas vyko. Valgomajai sodai subyrėjus į butelį su actu įvyko cheminė reakcija, kurios metu išsiskyrusios anglies dioksido dujos išpūtė balioną.
Eksperimentas pavyko ir suteikė daug emocijų. Penktokai sužinojo, jog balioną galima pripildyti ne tik oru, bet ir dujomis.
Mokytoja Snieguolė Vitkevičienė

2021-04-14 Susitikimas su Šiaulių Salduvės progimnazijos mokytojais

2021-04-14 dieną Kalnėnų progimnazijos STEAM mokytojų komanda virtualiai susitiko su Šiaulių Salduvės progimnazijos mokytojais. Susitikimo metu Salduvės progimnazijos STEAM komanda pristatė metinį veiklų planą, dalijosi nuveiktų darbų rezultatais, projektinių dienų akimirkomis. Kalnėnų progimnazijos STEAM koordinatorė S. Vitkevičienė pademonstravo 17 STEAM ženklų, iš kurių vienas gali tapti pagrindiniu progimnazijos ženklu. Bendradarbiavimo iniciatyvos tarp mokyklų visada skatina pedagogus dalintis tuo, kas sukaupta, išbandyta praktiniame darbe, mokytis vieniems iš kitų, taikyti kolegų pasiūlytas idėjas savo pamokose. Seniai pastebėta, kad keitimasis gerąja patirtimi – patikimas kelias į profesionalumą, o dalijimasis patirtimi brandina ir augina žmogų. Dėkojame Šiaulių Salduvės progimnazijos STEAM mokytojams už bendravimą ir bendradarbiavimą ir tikime, kad bendrystė turi prasmę ir gali tapti ilgalaike tradicija.

2021-04-15 Paukščiai ir žvėrys A. Baranausko poemoje ,,Anykščių šilelis“

Per literatūros pamokas 6c klasės mokiniai skaitė ir nagrinėjo lietuvių poeto A. Baranausko poemos ,,Anykščių šilelis“ ištraukas. Poetas šiuo kūriniu įrodė, kad lietuvių kalba nėra prastesnė už kitas kalbas, atskleidė Anykščių šilelio gamtos grožį. Mokiniai, skaitydami tekstą, išrinko paukščių ir gyvūnų pavadinimus, sukūrė pateiktis, kuriose įkėlė gyvūnų bei paukščių nuotraukas, juos apibūdino, citavo tekstą.
Mokytoja Liudmila Andrijauskienė

2021-04-16 Kalnėnų progimnazijos STEAM ženklo rinkimų rezultatai

Progimnazijos 4–8 klasių mokiniai kūrė STEAM ženklus: piešė, aplikavo, naudojo grafinį dizainą, kompiuterines programas. Sukurta virš 90 darbų, iš kurių balsavimui atrinkta 17 originaliausių STEAM ženklų.
Mokyklos ženklą 2021m. balandžio 12–16 d. balsuodama rinko visa progimnazijos bendruomenė: mokiniai, mokytojai, tėvai. Daugiausiai balsų surinko 7d klasės mokinės Darijos Petrikaitės sukurtas STEAM ženklas. Ženklą puikiai įvertino dailės bei IT mokytojos. Pagyrimo nusipelnė ranka piešti ženklai. Puikiai įvertinti 8d kl. mokinės U. Liaugminaitės, 6b – E. Mikulskytės, 6d – K. Grigutytės ir 4a – G. Stepanenko darbai. STEAM užsiėmimai yra linksmi, įdomūs, o rezultatai pasiekiami pačių mokinių rankomis.
Įvyko puiki STEAM projekto supažindinimo sklaida ir šaunus trijų savaičių kūrybinis darbas – projektas.

2021-04-20 Pavasaris literatūroje ir gamtoje

Per literatūros pamokas 6b klasės mokiniai skaitė, mokėsi atmintinai ir analizavo K. Donelaičio „Metų“ ir A. Baranausko „Anykščių šilelio“ ištraukas. Kilo idėja fotografuoti atbundančią Mažeikių miesto ir jo apylinkių gamtą bei fotografijoms pritaikyti šių autorių kūrinių eilutes.
Pavasaris nedžiugino šiluma, gamta iš žiemos miego neskubėjo keltis, tad ir nuotraukose mažai spalvų, užfiksuoti patys pirmieji medžių ar krūmų pumpurai bei gėlių žiedai. Dažniausiai cituotos pirmosios K. Donelaičio „Pavasario linksmybių“ eilutės: „Jau saulelė vėl atkopdama budino svietą/ Ir žiemos šaltos triūsus pargriaudama juokės.“ Ir išties – juk dažnas, pirmuosius pavasario ženklus pamatęs, prisimena būtent šias lietuvių literatūros klasiko eilutes.
Mokytoja Daiva Misevičienė

2021-04-27 Kalnėnų progimnazija STEAM kelyje. Susitikimas su Mosėdžio gimnazijos mokytojais.

2021-04-27 dieną Kalnėnų progimnazijos STEAM mokytojų komanda dalyvavo virtualioje metodinėje valandoje „STEAM – integruotas ugdymas“, kurios metu gerąja patirtimi dalijosi Skuodo rajono Mosėdžio gimnazijos direktorė A. Šverienė ir mokytojai. Susitikimo metu buvo pristatytos įdomiausios veiklos, nuveiktų darbų rezultatai, projektinių tiriamųjų dienų akimirkos, inovatyvių metodų taikymas ugdymo procese. Pedagogai bendravo, bendradarbiavo, diskutavo aktualiomis temomis, keitėsi vertingomis idėjomis ir skleidė pedagoginę patirtį. ,,Geriausia daugyba yra dalyba – atiduodami praturtėjame patys“. (A. Toliatas)

2021-04-22 Kamuoliuko greičio nustatymas

Nagrinėdami temą apie greitį, 5b klasės mokiniai per gamtos ir žmogaus pamoką atliko praktikos darbą „Kamuoliuko greičio nustatymas“. Nustatė riedančio kamuoliuko kelią centimetrais, riedėjimo laiką sekundėmis ir, pritaikę greičio formulę, apskaičiavo kamuoliuko greitį.

Mokytoja Jūratė Fridrikienė

2021-04-30 Iš ko susidarė gintaras?

Nagrinėdami temą „Evoliucijos įrodymai“ 6–7 klasių mokiniai atliko tyrimą „Iš ko susidarė gintaras?“. Šiuo bandymu mokiniai pagrindė hipotezę, kad gintaro fosilija susidarė iš pušų sakų. Išnagrinėję pušų sakų ir gintaro savybes, pastebėjo, kad, deginant gintarą, išsiskiria pušų sakų kvapas. Tai įrodo bendrą jų kilmę.

Mokytoja Jūratė Fridrikienė

2021-05-03 Cukraus kiekis mūsų šeimos vartojamuose maisto produktuose

Balandžio 26 d. ir gegužės 03 d. 8a klasės mokiniai analizavo informaciją apie cukrų ir jo poveikį sveikatai. Iškėlė problemą: cukrus išbalansuoja cukraus ir insulino lygį kraujyje ir skatina organizmą kaupti riebalus, todėl būtent cukrus skatina nutukimą ir gali tapti antrojo tipo cukrinio diabeto bei kitų negalavimų priežastimi. Atliko STEAM tiriamąją veiklą „Cukraus kiekis mūsų šeimos vartojamuose maisto produktuose“. Tyrimo tikslas: išsiaiškinti, ar mūsų šeimos maisto produktuose daug cukraus. Rasti, kokiais tos pačios grupės maisto produktais, turinčiais mažesnį cukraus kiekį, juos pakeisti.
Tyrinėjo namuose esančių maisto produktų etiketes ir jas analizavo, ieškojo problemos (kuo pakeisti daug cukraus turinčius maisto produktus) sprendimų. Darė išvadas, norėdami paneigti arba patvirtinti hipotezę: mano šeima vartoja per daug cukraus turinčių maisto produktų. Įsivertino, reflektavo savo tiriamąją veiklą.
Mokytoja Aušra Gricienė

2021-05-11 Kietųjų kūnų slėgis

Visą savaitę aštuntokai atlikinėjo tyrimą, kaip kietųjų kūnų slėgis priklauso nuo veikiančios jėgos ir atramos ploto. Vieni tikrino, ar balionas sprogs, padėjus jį ant vieno ar ant daug smeigtukų. Kiti bandė pjauti peilio ašmenimis bei bukąja jo puse. Treti tiesiog išbandė smeigtuko poveikį pirštams. Po daugumos bandymų prieita prie bendros išvados – kuo mažesnis atramos plotas, tuo, veikiant tokio pat dydžio jėga, sukeliamas didesnis slėgis.
Mokytoja Ilona Stripeikytė

2021-05-13 Tiesioginio proporcingumo taikymas šeštų klasių matematikos pamokose

Gegužės mėnesį šeštokai per matematikos pamokas mokėsi pastebėti tiesioginį proporcingumą mus supančioje aplinkoje. Apskaičiuodami įvairius dydžius, mokiniai savo žinias panaudojo virtuvėje. Pasirinkę norimą receptą, perskaičiavo, kiek reikės produktų patiekalo gamybai savo šeimai, apskaičiavo vienos porcijos kainą. Mokiniai pagamino patiekalą ir pavaišino šeimos narius.
Mokytojos Judita Galminienė ir Ginta Vaizgielienė

2021-05-14 Stačiakampio ir kvadrato perimetro ir ploto skaičiavimas

5c ir 5d klasės mokiniai matematikos pamokoje iš turimų medžiagų ant stalo padarė stačiakampį ir kvadratą. Pamokoje išsiaiškinę, kaip apskaičiuojamas perimetras ir plotas, mokiniai išmatavo gautų figūrų kraštines ir apskaičiavo ne tik perimetrą ir plotą visos figūros, bet ir vienos figūrėlės plotą.
Mokytoja Judita Galminienė

« 2 »
5924 lankytojai aplankė iš viso 2 lankytojai aplankė šiandien