STEAM praktinės–tiriamosios veiklos 1–4 klasėse 2021 m.

2021-05-06 Pasaulio pažinimas. Kuo norėčiau tapti. 1a klasė.

Mokytoja Zita Savickiene

Gegužės 6 dieną 1a klasės mokiniai per pasaulio pažinimo pamoką susipažino su profesijomis. Piešė, kuo norėtų būti užaugę, po to sudarė klasės profesijų diagramą. Daugiausia mokinių norėtų būti policininkais.

2021-04-28 Giminės medis. Pasaulio pažinimas. 1b klasė

Mokytoja Birutė Savickienė

Balandžio 28 d. 1b klasės mokiniai pasaulio pažinimo pamokoje sužinojo, koks medis vadinamas giminės medžiu, kas tą medį užaugina. Kartu su tėveliais sudarė savo giminės medį ir supažindino su juo klasės draugus.

2021-04-21 Gyvasis pasaulis

       Balandžio  21 d. 1a klasės mokiniai, vaikščiodami po mokyklos teritoriją aiškinosi, kas yra sukurta žmogaus, o kas – gamtos. Mokiniai apžiūrėjo ant medžio žievės, akmens augančias samanas – gamtos kūrinius, pasidžiaugė suoleliais, šaškių lentomis, inkilėliu paukščiams – žmogaus rankų sukurtais darbais.
Mokytoja Zita Savickienė

2021-04-19 Aplink mus daug daiktų. Kokie jie?

Balandžio mėnesio pirmoje pusėje 2c klasės mokiniai per matematikos ir lietuvių kalbos pamokas mokėsi sverti daiktus, susipažino su daiktų įvairove, jų atsiradimo istorija. Remdamiesi svarstyklių rodmenimis mokėsi pasakyti sveriamų daiktų masę gramais ir kilogramais. Atlikdami eksperimentą įsitikino, kad daiktus galima sverti įvairiomis svarstyklėmis. Nagrinėjo namuose turimas svarstykles nurodydami jų rūšį. Nuspėti daikto svorį buvo sunku. Lengviau buvo suvokti, kodėl reikalingos svarstyklės. Užduotį atlikti buvo smagu ir smalsu.
Mokiniai rinko informaciją apie daiktų atsiradimą, mokėsi ją užrašyti, nupiešti daiktą, supažindino su ja klasės draugus. Tai suteikė daugiau žinių, įvairovės ir teigiamų emocijų.
Mokytoja Rasa Daugėnienė

2021-03-24 Teminė savaitė. Pasaulio pažinimas. Kam reikalinga saulė. 1 c klasė

Mokytoja Dalia Tamošauskienė

Tyrimo tikslas: išsiaiškinti, kam reikalinga saulė.
Tyrimo eiga: vienu metu į du atskirus vazonėlius pasodinti svogūnai. Svogūnas nr. 1 pasodintas į atvirą vazonėlį. Svogūnas nr. 2 pasodintas ir vazonėlis uždengtas gaubtu.
Keletą savaičių stebimi abu augalai, pildomas stebėjimo lapas.
Tyrimo išvados :
1. Be saulės nebūtų gyvybės.
2. Greičiau išdygo tas augalas, kuris gavo saulės šviesos ir šilumos.
3. Kai trūksta šviesos, augalas ištįsta, lapai būna blyškūs.

2021-03-25 Mažieji menininkai „Velykų belaukiant…“ Margučių marginimas geometrinėmis figūromis.

Mokytoja Nida Gudavičienė

Užsiėmimo metu mokiniai sužinojo, kad margučių raštai sudaromi iš praeityje buvusių prasmingų geometrinių ženklų ir simbolių: komponuojami taškeliai, brūkšneliai, trikampėliai, apskritimai, kvadratėliai, rombeliai. Sužinojo, ką reiškia margučių spalvos: žalia simbolizuoja pavasarį, augmeniją, geltona – derlių, raudona – gyvybę, juoda – žemę.

2021-03-08 Sveikas maistas – sveikas kūnas.

Kovo 8–9 dienomis 2 a klasės mokiniai vykdė projektinę veiklą „Sveikas maistas – sveikas kūnas“. Mityba – viena iš pagrindinių gyvensenos veiksnių, turinčių įtakos vaiko sveikatai. Sveika mityba lemia harmoningą vaiko augimą, jo fizinę ir protinę brandą, sugebėjimą dirbti, mokytis. Pasaulio pažinimo pamokoje mokiniai analizavo „Sveikos mitybos piramidę“, mitybos įpročių formavimą. Matematikos pamokoje atliko tyrimą ir išsiaiškino, kokias daržoves, kokius pieno produktus mėgsta klasės mokiniai. Stulpeline diagrama pateikė duomenis, išvadas, pristatė „Sveiko maisto vaivorykštę“.
Dalia Senkuvienė

122 lankytojai aplankė iš viso 4 lankytojai aplankė šiandien