STEAM praktinės–tiriamosios veiklos 1–4 klasėse 2021–2022 m. m.

2021-10-22 Gėlių puokštė iš klevo lapų

Spalio 22 d. 4c klasės mokiniai per dailės ir technologijų pamoką kūrė gėlių puokštes iš rudeninių klevo lapų.
Naudodami IT priemones atsakė į klausimus:
Koks lapų vaidmuo medžių gyvenime? Kodėl rudenį medžių lapai keičia spalvą ir krenta? Kurie medžiai pirmiausia meta lapus? Kuris medis paskutinis numeta lapus? Kur galime panaudoti nukritusius medžių lapus?
Mokytoja Nida Gudavičienė

2021-11-16 Širdies sandara

Lapkričio 16 d. mokytojos Vida Daugėnienė ir Jūratė Fridrikienė 4b mokiniams organizavo integruoto ugdymo (STEAM) pamoką. Ketvirtokai susipažino su širdies sandara, naudojant IT priemones, gebėjo išnagrinėti širdies muliažą, nurodė širdies dalis.

2021-11-17 Mililitras. Kaip pasigaminti burbulų tirpalą

Lapkričio 17 dieną 3a klasės mokiniai vykdė STEAM projektinę veiklą ,,Mililitras. Kaip pasigaminti burbulų tirpalą?''. Matematikos pamokoje susipažino su talpos matavimo vienetais – mililitru, litru. Mokiniai praktiškai išbandė veiklas: pylė vandenį į įvairaus dydžio talpas, mokėsi nustatyti, kiek kiekviename inde yra mililitrų vandens. Pasaulio pažinimo pamokoje, matuodami mililitrais, išmoko pasigaminti burbulų tirpalą iš vandens, indų ploviklio, glicerolio, cukraus. Lėkštėje pūsdami kūrė burbulų skulptūras.
Mokytoja Dalia Senkuviene

2021-11-26 Integruota STEAM pamoka

Lapkričio 26 d. 1c klasėje (mokytoja Jūratė Lupeikienė) organizuota integruoto ugdymo (STEAM) pamoka. Pažiūrėję vaizdinę medžiagą mokiniai išmoko atpažinti keletą Lietuvos paukščių, paaiškinti, kodėl paukščiai išskrenda žiemoti svetur bei taisyklingai savo darbelyje „Svajonių paukštis“ parašyti raidę P. Veiklos vaikams suteikė ne tik daug teigiamų emocijų, bet ir praturtinti žinojimą.