Erasmus +K2 tarptautinis projektas

„English Teaching with Innovative Web Tools“

Europos Sąjungos vykdomų projektų veikla yra finansuojama  Europos Sajungos ERASMUS+ programos

„English Teaching with Innovative Web Tools“ internetinis puslapis

Kalnėnų pagrindinė mokykla nuo šių mokslo metų dalyvauja tarptautiniame projekte „Inovatyvių mokymo (-si) priemonių taikymas mokant anglų kalbos“, kurį inicijavo mokytoja Olga Pileckienė.

Kalnėnų pagrindinė mokykla nuo 2016 m. rugsėjo 1 d. pradėjo vykdyti  tarptautinį partnerysčių projektą „Inovatyvių mokymo(-si) priemonių  taikymas mokant anglų kalbos”, kuris yra finansuojamas Europos Sąjungos programos „Erasmus +K2.”

Šio projekto partneriai: technikos vidurinė mokykla “Trajan Vuia” (Targu Jiu, Rumunija), Kandavos vidurinė mokykla (Latvija), Giuseppe Mazzini vidurinė mokykla (Marsala, Italija) ir ypatingai gabių mokinių ugdymo mokykla (Afyonkarahisar, Turkija).Visa projekto veikla yra finansuojama  Europos Komisijos „Erasmus+“ programos.

Projektas vyks  2016 – 2018 m.

Projekto tikslas –  anglų kalbos ir IKT integracija į mokomuosius dalykus.

Projekto dalyviai susipažins su bendraamžiais  užsienio valstybėse,  bendraudami ir bendradarbiaudami gilins anglų kalbos  ir IKT žinias, domėsis mokyklų mokinių veiklomis ir edukacinėmis programomis. Projekto esmė –  IKT ir inovatyvių metodų ugdymo procese XXI a. taikymo reikšmė asmenybės ugdyme.


Vasario 7 dieną mokyklos aktų salėje 7-8 klasių mokiniai pristatė projektus apie nykstančias Lietuvos gyvūnų rūšis ir Mažeikių rajono ekologines problemas. Jie ne tik nagrinėjo šių problemų priežastis, bet ir pasiūlė būdus, kaip jas spręsti. Projektus mokiniai atliko per biologijos, anglų kalbos ir informacinių technologijų pamokas, jiems padėjo mokytojos Olga Pileckienė, Danutė Prokopčukienė ir Jūratė Fridrikienė.
Į pirmąją kelionę – į Rumuniją – vyks 7c klasės mokinės: Dija Butkevičiūtė, Skaistė Noreikaitė, Kamilė Šteinbrecher. Mergaitės pristatė jų padarytą kalendorių apie 12 nykstančių Lietuvos gyvūnų rūšių, kurį vešis į Rumuniją ir padovanos kitiems projekto dalyviams.
Renginyje dalyvavęs Aplinkos apsaugos, asmens ir visuomenės sveikatos skyriaus vedėjas Zigmantas Kristutis dėkojo mokiniams ir mokytojams už aktualių problemų nagrinėjimą ir įdomius pristatymus.


 

Šis projektas yra finansuojamas Europos Komisijos. Šiame dokumente nėra pateikiama Europos Komisijos nuomonė. Jis atspindi tik autoriaus požiūrį. Europos Komisija nėra atsakinga už jame pateiktą informaciją ir jos panaudojimą.


 Išvyka į Turkiją


Apie išvyką į Rumuniją

Balandžio vidurį mes vykome į Rumuniją.  Pagal projekto programą  papasakojome apie  savo mokyklą, Mažeikius. Mes paruošėme prezi pristatymą ir parodėme filmą apie Lietuvą. Partnerių atstovams padovanojome kalendorius apie nykstančias Lietuvos gyvūnų rūšis. Šį kalendorių mes pagaminome patys. Prieš išvyką mes išmokome naudotis canva.com., o TurguJiu mokykloje dirbome komandomis ir išmokėme savo partnerius naudotis šia programa. Naudodami canva.com kartu mes pagaminome elektroninius plakatus. Išvyka buvo linksma, įdomi ir naudinga.

Kamilė

Daug kas galvoja, kad kai dalyvauji mainų programoje, tau nieko nereikia daryti. Bet iš tikrųjų reikia daug ruoštis ir atlikti projektus. Mes turėjome padaryti kalendorių apie nykstančius gyvūnus. Tai buvo ilgas, bet linksmas projektas. Reikėjo išmokti pristatyti savo mokyklą ir šalį.   Buvo labai linksma ir šilta diena. Paskutinę dieną mes praleidome mokykloje. Ten dirbome su kompiuteriais, darėmė projektus apie šiukšlių žalą gamtai, piešėme ant stiklo.

    Aš džiaugiuosi, kad dalyvavau tokiame projekte, kuris padėjo pažinti kitas šalis ir jų kultūrą, tobulinti anglų kalbą ir suprasti ekologines pasaulio problemas.

 Skaistė

    Antrą dieną  po atvykimo į Rumuniją mes apsilankėme pas TarguJiu miesto merą ir gavome dovanų. Vėliau pasiskirstę komandomis pagal lapą, kuriame buvo nurodyti objektai, turėjome juos rasti, o radę – prie jų  nusifotografuoti. Buvo  smagu ieškoti, nes kol ieškojome, pamatėme miesto centrą, skulptūras,  lankėmės parke. Po pristatymų grįžę  į klasę, susėdę ratu užduodavome vieni kitiems įvairius klausimus anglų kalba. O pabaigoje buvo surengta diskusija apie ekologinės problemas. Piešėme ant molinių puodynių naudodami tradicinius savo šalies raštus. Kitą dieną buvo surengtos ekskursijos. Lankėmės dviejose pilyse, kurios buvo kalnuose ir bizonų rezervate.Man labai patiko dirbti komandoje ir sukurti vaizdingą eko-plakatą. Po to per canva.com programą kūrėme plakatus ekologine tema. Baigę šį darbą, piešėme ir spalvinome ant stiklų. Visi buvo labai kūrybiški,  tad džiaugėmės gražia mūsų darbų paroda. Tokia buvo kelionė į Rumuniją. Norėčiau po kiek laiko vėl ją pakartoti. Per tą kelionę  patyriau nuostabių akimirkų, o svarbiausia, mokiausi bendrauti su naujais žmonėmis ir save pristatyti.“

 Dija

    Pirma diena Rumunijoje buvo tikrai įdomi, nes turėjau galimybę susipažinti su daug naujų žmonių ir su jais bendrauti. Iš pradžių labai jaudinausi kalbėdama angliškai, bet pagalvojau, kad su šiais žmonėmis niekada nebesusitiksiu, ir taip nuvijau baimę. Targu Jiu mokykla tikrai maža, palyginus su mūsų Mažeikių Kalnėnų pagrindine mokykla, bet ji gana patogi. Mes pristatėme savo šalis, pavaišinome tradiciniu maistu bei išdalinome lankstinukus. Kitą dieną mes aplankėme nuostabią pilį, vadinamą „Corvinesti“, ir tvirtovę, esančią ant aukšto kalno, nuo kurio matosi nuostabus vaizdas. Taip pat valgėme skanius tradicinius rumunų patiekalus, nukeliavome pamatyti gyvūnų, kurie yra ant išnykimo ribos.

    Ši kelionė buvo tikrai įdomi, nes turėjau galimybę susipažinti su kitų tautybių žmonėmis, su jais įdomiai praleidau laiką. Patariu nugalėti savo baimes ir esant galimybei vykti į tokias keliones.

 

 


Išvyka į Italiją

Išvyka į Sicilijos miestą Marsala Italijoje prasidėjo gegužės 14 dieną ir tęsėsi visą savaitę. Italija pasitiko mus spindinčia saule ir šilta draugiška atmosfera tiek mokykloje, tiek ir italų šeimose. Kiekvieną dieną mūsų laukė įdomios veiklos, linksmas bendravimas, ekskursijos ir maudymasis Viduržemio jūroje. Mes išmokome kodavimo žingsnius ir sukūrėme savo žaidimą naudodami Scratch programėlę, įrašėme italų sukurtą projekto ETWINET dainą „We wish we could fly“. Įgijome naujų draugų ir parvežėme namų darbų užduotis po mūsų važiuosiančiai komandai. Linkime sėkmės besiruošiant kitai kelionei į Latviją.

Austėja

Kelionė į  Siciliją

   Dalyvaudami projekte „Anglų kalbos mokymas naudojant inovatyvias interneto priemones (TWINET)” vykome į Siciliją. Ten mes apsigyvenome šeimose, ėjome į mokyklą, važiavome į ekskursijas. Man labai patiko ekskursija kalnuose ir kodavimo pamoka. Per kodavimo pamoką mes kūrėme žaidimą ir jį žaidėme. Ekskursijoje kalnuose gidė mus vedžiojo gatvelėmis, kuriose buvo keli gyvenamieji namai, kavinukės ir parduotuvės. Buvo labai keista, kad net kalnuose gyvena žmonės ir yra kažkas parduodama.

   Beveik kiekvieną vakarą su savo italų šeima važiuodavau į miesto centrą. Paragavau tradicinio itališko maisto, išmokau keletą itališkų žodžių. Man labai patiko vietinė kultūra. Visi draugiški,sveikinasi vieni su kitais.

   Manau, kad ši išvyka ugdė mūsų mokėjimą bendrauti su svetimais žmonėmis, kalbėti su jais kita, ne gimtąja kalba.

Kristupas

    Susitikau berniuką, pas kurį gyvenau, jo vardas yra Gabriele. Be jo šeimoje yra brolis, sesuo, mama ir tėtis. Anglų kalbą mokėjo tik šeimos vaikai. Per kelias dienas išmokau bendrauti su kitos šalies – Italijos – žmonėmis.                                                                                                     

   Paskutines dvi dienas mes ėjome prie jūros. Vanduo buvo skaidrus ir šaltas, bet jautėsi lyg būtų šiltas. Taip pat mokėmės mokykloje. Mums vyko informacinių technologijų ir muzikos pamokos. Per informacines technologijas išmokome koduoti, o per muzikos pamoką grojome su skrabalais. Man labai patiko Italijoje.

Irma

    Sveiki, mano vardas yra Irma. Aš džiaugiuosi jog laimėjau šį projektą ir keliavau į Italiją. Aš susipažinau su italais, Sužinojau apie jų kultūrą. Italai yra labai svetingi.

    Mes vaikščiojome po mažas gatveles, keliavome į kalnus. Buvome mažame miestelyje ant kalno. Taip pat mes dalyvavome italų pamokose. Jų mokymas labai skiriasi nuo mūsų: mokytojas yra susikoncentravęs tik į vieną mokinį, o kiti tiesiog sėdi, kalbasi vienas su kitu. Kiekvienam siūlau dalyvauti šiame projekte, jei tik turi galimybę.

 

 


2497 lankytojai aplankė iš viso 2 lankytojai aplankė šiandien